=

Pages

Nuffnang

Wednesday, December 29, 2010

Sakitnye bila excident =.=

Salam dear .
Pagi ni , aku nak cite pasal excident yg bapak aku alami masa musim raya ari tu .
Btw , nak tawu bila bapak aku excident ?
A week after raya , bapak aku terlibat dlm satu kemalangan jalan raya .
Aeh ? Ha , ye la . Jalan raya .
teruk weyh . Kaki bapak aku patah 3 . I mean , satu tulang tu , terkerat 3 .
Aiyerr .. Sakit nye , jgn ckp la .
Huhu ^^

Excident ni , pasal keta langgar moto .
Excuse me ! Bapak aku bwk motor n dea kne langgar dgn kereta GRAND LIVINA yang dinaiki oleh satu family untuk pergi beraya kat rumah saudara mereka . Mcm siott je kan ??
Raye2 ni , gy langgar orang plak . Tyme2 raya ni , kat kwsn perumahan , boleh plak bawak laju2 .
Apo ekau ingat kwsn perumahan ni litar drift ke hapo ?
Geram gilee . Grrr =.=

Pasal bapak aku , dah cite tadi kan ?
Yang patah kaki tu ? Yang moto bapak aku plak ?
Nak tawu ape jadi ? Okay . Aku gy kdai moto ngn mak aku ari tu , na tgkp gmba moto sbb pihak polis mintak gmba2 , aku dengan excitednye nak jadu photographer . Mmg patut pown .
Abg kdai moto tu mane ade skill nak tgkp gmba elok2 . Dorang ade skill nak repair2 moto je .
Ngheheh . Hah , ni la kesan excident bulan 10 hari tu .

Introduce you :

Cermin depan moto bapak aku . Hoho . teruk kan ? Cube korang byngkan , kalo yg ini ialah kepala orang , Oh yaa . Kepala orang pecah , then , nmpak habis otak dea , dlm otak dea , ade urat2 mcm wayar2 tuh . Ewww .. Pastu .. urrgghh =.=
sudah2 , tak sanggup aku teruskan pembayangan ini .
Huk3 :'(

Introduce you : Ini org panggil ape aeh ? Tapi mmg teruk la . See see ? Terkopak habis .
Huhu ^_^

Introduce you : Ni ha lampu yg kat depan tadi . Huhu


Cermin sisi dua2 (kiri-kanan ) dah patah . Pergi mana pun cek tataw la .




Ni bakul yang kemek kat tepi tuh . Aiyerr , terukkan ?


Okay dear .
Setiap excident , we have to make a police report kan ?
Abah pun buat la police report , tapi tawu2 ,
org yg langgar abah tu wat tuduhan kat abah .
Dea kate , abah yang langgar dea .
Masalahnye skang , kete dea sikit pun tak kemek .
Calar ape lagi ? Tak de langsung . CLEAN N CLEAR .

Grrr .. Okay . Cukup itu untuk kesan excident yang bapak sy alami . Maw tengok keadaan bapak sy skang ? Wee :D



10 comments:

xallehrazax said...

nice photo art,singgah blog saya juga ya,ade link website,flickr semua,im in photoggraphy juga :) nice to share :D

wan syahira :) said...

Sian abah awak .

CT said...

alhamdulilah...dh sihat ya...

Nadira Kushari said...

xallehrazax : aeh ? ha , thank you ^_^

Nadira Kushari said...

wan syahira : yupp . skang ni dea da kurus . tgk la . bila2 , dyra cite pasal before n after dea excident .

Nadira Kushari said...

ct : yup . alhamdulillah :)
walopun bertongkat sekarang , insyaAllah bulan depan dah boleh bukak simen . doakan abah dyra ye ?

Ciera only said...

so scary tgok pic2 uh .. hope ur father n his motor get well soon .. :)

Nadira Kushari said...

ciera : his motor get well soon ? haha :p abah cakap dea dah ta mo bwk motor dah . so , motor tu nak jual kat tmpt besi buruk je .
huhu ^^

Ameer said...

X-cident memang menyakitkan... adoi....

Nadira Kushari said...

semut hitam : yeahh . walopun bukan dyra yg excident , tp tengok keadaan ayh dyra tuh , YA ALLAH . Seksanyaa :'(