=

Pages

Nuffnang

Wednesday, December 15, 2010

Cerita comel bersambung . Meh bace meh ?

Dan semalam .
semalam .
semalam .
eh bukan . hari ni ialah hari ni .
Erk , uke . Ape aku mengarut nih ?
Haha ^_^
Seperti yang ditunggu2 , ini ialah entry bersambung beran
tai beracun dan segala2 ber lah .
Huhu ^_^

Okay , it's about yesterday . Dan semalam .
Dalam tengahari , aku ke BANK .
yeahh .. aku dapat duit . ngehehe ^_^
selama aku gy shoot2 tuh , baru semalam duit aku masuk .
Dah apabila seorang perempuan dapat duit , ape yg dorang akan buad ?

mcm tahun2 sebelum ni ,
asal akhir tahun je .
Aku akan allergic teruk .
Tak boleh gy SHOPPING MALL .
TAK BOLEH nmpak banner warna merah yang secara formalnya ditulis
YES atopun YEAR END SALE !
Arrghh . Boleh gila tawu ?
Hahaha ^_^
Oke . Itu masalah perempuan .
Laki ? Absolutely nope .
Dorang kaki jalan je , tak kaki shopping mcm pompuan .
Cube korang bayangkan . Kalo gy vacation ade laki ngn pompuan , baru complete kan kan ?
Ye lah .. Yag laki , nak gy sana nak gy sini , yang pompuan plak , nak beli itu nak beli ini .
Jadi , setiap tempat yg dorang pegy tu mesti ade barang yg at least dibeli oleh si perempuan .
Kan kan ? Ngahaha ^_^
Dengar la aku mengarut nih . Wakakakaka (。◕‿◕。)

Okeh , lepas pergi bank . Aku ke ikano . Pusing2 , cari makan itu adalah TUJUAN SEBENAR .
tapi , laen pulok yg jadinye . Mase OTW gy IKANO POWER CENTRE tuh , nmpak laa ramai gilee org yg beraturr . Aeh ? Ado apo uh ? Apo kono ejang ? Haisyh .. dan ..

SAYA SELAKU BUDAK MASS COM akan menyiasat ape yang terjadi sebenarnya ..

dan sebenarnya , yg beratur panjang2 tu , sebenor nye rame orang yang nak bayo SAMAN . Aku pown pelik laaa .. Yo laa .. Kaunter polis trafik tu , idok la pernah dipenuhi dengan ahli2 jemaah yg .. FUUHH !! Siyes ramai gile . Hoho ^_^
Tak caye ? Tengok sendirii ahh nih :

**tekan gmbar untuk tengok pak cik polis tu usha ktorang . aha ^^



Dan lepas snap2 gmba org tuh , ktorang pun meneruskan sesi berjalan kaki sambil mencari makan . Sumpah LAPAWW gila perut den tyme tuh . Haiyaaa .. Ktorang gerak gy KFC . ngehehe . Aku kepingin mende tu kowt . Haha ^_^ Walopun baru je makan , hari ni pon sebenarnye aku nak makan lagi KFC tuh . Huhu ^_^ Mmg sesuai la ngn dorang punya trademark tuh , SEDAP HINGGA MENJILAT JARI . Tapi , bagi aku , SEDAP HINGGA MENJILAT PINGGAN ^_^
betapa sedapp nye KFC tuh ? Wohohoho (。◕‿◕。)

**tekan gmbar untuk lebih menghayati gmba ni sambil telan air liurr



Aku mkn mcm yg kat atas je . Dua ketul ayam dah cukup . Okeh , Tipu ! Dua ketul ayam tu sebenornye tak cukup . Aku dh ckp ngn cik esya nih . Dea bole ta pecaya yg aku sebenarnya sangat LAPAW dan AYAM YANG ADA sebenarnya TAK CUKUP ? hoho ^_^

Lepas kenyang , BURRRPPP =.= Alhamdulillah . Eh ? burok perangai ? tak laa . Kurang elok punya perangai je . haha ^_^ Lepas tu , jalan2 , then terjumpa JUNIOR . Sesungguhnya , junior ni mmg junior laa . Dari aku hbis skola smpai aku dah hbis sem ni , boodaxx tu still kecikk lagi mcm dlu . Haha ^^ Ekau ta makan yo boodaxx ? See ? Comellkan dea ? Huhu ^_^





Eh ? nape dlm gmba ni aku rendah cikitt ? Oh , nvm . Nmpk tak yg aku tundukk cikit tuh ? Ahahaa ^_^ Okeh , perjalanan diteruskan (***cewah .. bajet cam jaohh berjalan luas pemandangan . ) Oh ha , memang luass permandangan pun . Banyak kali la ari tu aku nampak ' nice view ' . Haha ^^ . Paham tak nice view tu hape ? Paham bagoss . Tak paham , shuuuu shuu .. Boodaxx2 kne gy maen kat taman . Haha ^^

Dan aktiviti yang terakhir sebelum balik ialah , SHOPPING BARANG DAPUR DENGAN JAYANYA ! haha . Okeh , dengan tidak berjayanya , aku balik TANPA :

1- kismis (***cap tesco je yang tinggal . brand laen dah habis . Oke reject )
2- madu ( ***tataw na beli brand ape . Aku tengok terliurt je sume . Ahaks )
3- bawang ( *** bawang kat sana semua tak elok . LAME ! )

Best kan ? haha :) Oh , gmbar tok tatapan korang , walopun shopping kat tesco je . Harus la snap pic . Ye la , nnti dh smbung study , tak jumpa dah tesco mutiara damansara . Nanti jumpa tesco penang pulak . Hoho ^_^


Ni esya . Dea sangat suka carrot tuh . Tu yg naek tocang dea tuh . Haha ^^ Dea sedang buadd comel la kat gmbar atas ni . RAWRR ~


Ni pulak kat bahagian cermin2 . Heheh ^_^ Ala , biase laa . POMPUAN ^_^

Setakat ni saja , Wasalam .


5 comments:

Chunk Sengal said...

dyra...>.<

Nadira Kushari said...

haha :)
ye chunk sengal ?
hek3 ^_^

neeza said...

HAHA :D
cam best jea-__-
selamat aku baru jea mam KFC tadi
tak la terliur sanad :p

Shaofie said...

comel giler kawan-kawan awak semua. dah dapat duit? leh la blanjeee...

KNS said...

haha...nice view?
PAHAmmmmmmmmmmm sesgt
hehehehehehe