=

Pages

Nuffnang

Friday, December 10, 2010

dup dap dup dap dah berakhir :)


Assalamualaikum :)
Alhamdulillah , result saya oke jewp . Pointer pun buatt mak dan ayah sy HAPPY ^^
suke sgt dengar mak cakap ' ALHAMDULILLAH' . Boleh dengar nada mak gembira .
Huhu ^^

Sebenarnye , terlalu banyak dugaan semenjak dua menjak nak cek result nih .
Semalam bukak , dye kuar mcm nih ..


So , mcm biasa , kite pun login lah . Bila dah login , dea keluar mcm ni plak ! Huhu ^^. Then , terkejut beruk sebab link nak cek EXAMINATION RESULT dah HILANG ! Arrghhh ! Mcm mane nak cek kan kan ?


Okeh , redha je lah . Then , dalam malam tuh try bukak lagi skali . Dari google , taip student portal : yang keluar nye mcm nih . Huhu ^^

Dah tekan yes tuh , keluar la mende alah ni pulak .
Dah login , keluar lah page yg sgt2 sy suke , yang berpuluh2 kali tekan pun dea kuar yg ni jugak ! Huhuhu ^^

Romantik kan page tuh? Dea ingat aku reti ke bace kod2 mende alah tu sume ? Kalo korang pandai , trace la result aku kat sana . Hahha ;p


And pagi tadi , aku try bukak email , pkul 9 . 05 : sejurus aku terbangun dari tdo . Actually pkul 6.30 dh bgun dah . Then badan ni tak boleh bla . setiap kali 2 minit , dea mesti nak gy cek result . HUHU ^^
Then , keje sy ialah menyambung tdo . Hhehes . Tu yg tepat pkul 9 sy bgun , gy cek terus .
Ini lah yg keluar !!


Dan keputusan ini sangatlah membanggakan mak dan ayah sy :)
Walopun tak dpt 4 flat , tp alhamdulillah la :)
SAYA SANGAT BERBANGGA DENGAN RESULT SAYA !
dan dengan result saya ini , saya bangga kerana sy mampu membuktikan pada diri sy yang BOLEH LULUS walopun STUDY MAEN2!
haha :)

4 comments:

ejulz said...

tahniah!!

KacaMataSisi said...

congratzz!! :)

KacaMataSisi said...
This comment has been removed by the author.
Nadira Kushari said...

ejulz , aen : Thanks dear :)