=

Pages

Nuffnang

Thursday, October 10, 2013

Manis yang masam

Assalamualaikum.

Today, ada manis dan masam, asam garam kehidupan.

Manisnya, hari ni bincang a few project dengan butik aida farrell collections, dan alhamdulillah i've been designated as social media admin for the boutique. Alhamdulillah. Lepas habis meeting, sempat makan dengan staff butik kak aida, farah abdul rahman (:

Masamnya, masa tengah scroll2 insta, ternampak sorang manusia ni punya profile. Terus terflash back bende2 yg jadi this early year with them. Sakit nya mcm mana kena tikam dengan kawan sendiri, hanya org yg pernah rasa je boleh tahu. Yang paling perit, dorang buat kita ni dh tak wujud. Atas sebab kecik, dan pada pemikiran dewasa, hal ini memang tak masuk akal pun untuk punca jadi smpai mcm ni.

I've promise my self to not establish cerita ni kat mana2. And I will keep that promise. Biarlah perit ni aku je yg rasa. Mungkin silap aku, jadi aku kena belajar dr kesilapan ni.

Aku mmg jenis belajar dr kesilapan sendiri, pengalaman, dan kesilapan orang. Aku pantas belajar dr kesilapan org, tapi lambat belajar dr kesilapan diri sendiri. Mungkin perlu masa untuk hibernate diri sendiri.

No comments: