=

Pages

Nuffnang

Tuesday, October 22, 2013

Fashion show UHS Bandstarz with Kolar Emas dan Aida Farrell Collection

Assalamualaikum. Sorry sbb senyap a few days. Busy beno skang. Kak ya sibuk cari duit ni jemah oi. Hihi.

Aku selaku penolong organizer, cik shikin wahab dalam projek kali ni, last minute terpaksa catwalk jugak walopun dlm keadaan sakit2. Huhu. Kesian ai. Tapi ai more kesian kat shikin sbb that time muka dia dh merah sgt. Dahi tak de licin dah. Kerut2 mcm hukum tajwid yg panjangnya 6 harkat tu dah. Huhu

Ai pun catwalk. Ini catwalk kali pertama yang ai tak nervous langsung, tak ketaq kepala lutut langsung, tak pakai mata pelesu dan bulu mata pelesu, dan catwalk kali pertama tak pkai kasut tinggi walaupun 2 inch! Sila percaya. Huhu.

Sekalung terima kasih buat band Angelika, juga Majlis Perbadanan Putrajaya, Kolar Emas jugak (*hat ni sayang lebih sebab bagi sponsor baju penang dan kelantan kat ai. Hihi ^^) , dan Aida Farrell Collections. Nak minta maaf sgt2 kat pihak Aida Farrell Collections sbb on that day, during fashion show tak pakai tudung tajaan korang and im just wearing mine. Maaf ye.

Lepas fashion show, ade sesi photoshoot pulak. Its quiet cool for me. Sbb ada sorang photographer ni aku kenal and aku suka hasil kerja dia. Hehe. Superb awesome!

And, aku balik lepas saje angelika punya performance habis. Cerita dia, sebab aku penat walafiat, dan tak ckup tido jadinya masa dengar lagu hikhok hikhok tu, rasa mcm ada bantal dan tilam tengah panggil aku. Haha.

Nak dijadikan cerita, smpai kl dh mlm. Pkul 830 gitu. Dengan rajin nya aku dgn shikin ke jalan tar. Cari barang utk shikin meniaga. Haa. Balik2 je rumah, charge handphone. Padam.

Selamat malam.

No comments: