=

Pages

Nuffnang

Wednesday, October 9, 2013

Luncheon terhebat dalam hidup

Seumur hidup aku, seingat aku lah, aku tak pernah makan lunch paling mengarut smpai tahap mcm ni.

Korang pernah buat tak, pergi kedai mamak, mintak western food time tengah2 hari?

Nak dijadikan cerita, aku dh tak selera nk mkn nasi. These few days ni mmg tak lapar nasi. Lapar bende mengarut-ngarut mcm ni. Tapi hari ni mengarut tahap maksima. Perghh. Aku sendiri tak percaya.

Mkn kat restoran nasi kandar shaaz, seksyen 19 shah alam. Boleh tahan jugak la chicken chop dia. Harga cuma rm10.90. Sos blackpaper okay, sos cili je kurang sikit. Tak pedas. Manis je sos cili dia. Totally, for me this chicken chop rate is 7 out of 10.

So, sesiapa yg ada selera pelik-pelik pada waktu pelik-pelik mcm perangai aku ni, boleh la cari western food kat restoran nasi kandar shaaz, seksyen 19, shah alam.

No comments: