=

Pages

Nuffnang

Wednesday, June 12, 2013

Ada blogger yang baik hati nak terangkan kat saya pasal nuffnang tak? hihi ^^

Assalamualaikum.
Pagi ni , baru je daftarkan account dengan nuffnang.
Ha noks . BARU DAFTAR.
kuikui. Dah berapa tahun blogging, ni baru daftar nuffnang.

And, and , aku dah ikut steps utk masukkan dorang punya iklan tu kan,
tapi, tetap FAIL . haiyaa .
Fadeup lah gini .
So , nak tanya blogger yang baik hati ,
Ada sesiapa yang free tak kat sini ?
Nak mintak tunjuk ajar tuan/puan/cik/encik ajarkan saya.
Hehe ^^

And tolonglah explain jugak pasal Glitterati ngn non glitterati tu.
Walaupun dah baca merata tempat, still tak dapat tangkap konsep dia mcm mana.

*ketuk2 kepala sendiri sebab lambat pickup*
haishh .

So ade anyone nak ajar saya tak ?
Nanti saya belanja makan , wayang , bowling dengan karok . hehe ^^
Siapa nak siapa nak ?
Hehe . Kepada yang sudi , mohon tinggalkan nama , no fon dengan URL blog okay ?

Love,

Nadira Kushari.

No comments: