=

Pages

Nuffnang

Saturday, May 4, 2013

Surat untuk A, and another A .

Disebabkan awok stalker, awk mesti  baca entry ni.
bhaha :P
Ouh well , this entry khas untuk awak dan awak . Yes yes. Lelaki dan perempuan .
Mohon sangat2 awak terasa .

Let me start with, THIS !
A, awk dtg nak mintak tolong kita , awk luahkan perasaan awk kat kita , padahal kita tak pernah jumpa awk pun. Sbbkan kita ni org yg selalu tolong another A awk, so tetibe je awk nk buat yg kita ni rapat dengan awak.

AWAK SILAP :)

Then kita tlg awk dengan A awk, dalam diam. Tak bgtahu another A awk, yg kita contact dengan awk. Bila another A dtg kat kita cerita pasal korang, kita pun diam je. Dengar je lah yang mampu. Lepas tu, awk kata awk nak tinggalkan another A. Another A ckp kat awk mcm2 , awk tak sanggup dengar dia panggil awk '****'. awk pulak tetibe cakap awk suke kita . Sbb kita lebih matang dari another A, walaupun umo double A tu dah 23 and kita baru 21. masa kita dengar awk ckp awk suka kita ,

AWAK SILAP :)

Another A hanta msj yg menyakitkan hati kat awk, awk forward kat kita. Kita baca dan suddenly kita sedih. Kita sayang dua2 . Kita syg awk, another A, dan relationship korang. Walaupun korang tak de ape2 lagi. Tapi you guys love each other. But another A tak nak mengaku yg dia suka kat awk , A.
Kita luahkan yg kita syg dua2. Ingat tak ? Tapi kita luah kat awk je lah A. Kita tak bgtahu another A pun. Another A tak tahu pun yang kita contact dengan awk. Awk ingat kita dh jatuh hati dengan awk ?

AWAK SILAP :)

Sebab sebenarnya kita tahu, double A buat awak mcm sampah, then awk cari kita. Kita ni cuma middle person je . Yg awk buat untuk luahkan perasaan, isikan tempat kosong, dan teman awk sementara awk dengan another A nak baik. Awk layan kita baik , smpai lah satu hari another A text kita , mintak tlg kita, nak network kita utk tlg awk . Nampak tak yang sebenarnya ,

AWAK DAH BUAT SILAP BESAR :)

Awak dah baik dengan another A, awk tak cite ngn kita pun ? No wonder no text more from you A. You've got my replacement. Congrats ! Kita sebenarnya tak kisah pun. Kita tahu awk sayang another A. Kita tak pernah terfikir nak gantikan tempat another A. Tapi yang kita kisah , kita layan awk baik2, as a friend, and bila dah dapat another A, awk buang kita mcm sampah. Mcm yg another A buat kat awk dulu.. Now awk buat kat kita balik. Kita datang sebagai seorang kawan, dan minta maaf lah. Kita akan tinggalkan awk bukan sbg seorang kawan. Kita tak suka org yg lupa kawan. Kita lah bahu awk masa awk gaduh dengan another A. Tapi bila dah everythings goes fine, kita ni jadi mcm tak wujud dah dlm diri awk.

Utk another A,

Awk tahu tak yg sebenarnya kita tak nak dah tgk muka awk, tweet awk , fb awk . Tapi sbb kita fikir awk tu kwn kita, kita tak delete, kita tak unfollow. Just sbb kita syg awk , awk kwn kita. In case of in future , awk dah berjaya dlm bidang media ni, kita doa agar awk ingat kita, nak buang kita pun tak pe lah , janji ingat, masa dulu awk susah, kita lah awk cari. kalau kita tak tlg awk, apa lah akn jadi . sebab apa ?

Another A ,

Awk tak perasan yang sebenarnya , walaupun mulut awk lantang bercakap , tapi fikiran awk lmbt untuk tangkap bahasa beralas. Maaf. Family kita english based jadi tak berapa boleh nak cakap certain terms in Bahasa . A ckp kat kita, kenapa awk tak matang? Kenapa awk tak nampak jodoh depan mata? Apa lah sangat kita boleh ckp kat A ? Kita cuma boleh bgtahu yg awk still tengah tunggu jodoh awk yg awk tak tahu. Kita tlg backup awk, tanpa pengetahuan awk, another A. Kalau lah one day kita ada masalah mcm ni, would you do the same thing for me ? No right ?

Another A,

kita ingat lagi, masa kita still study, kita dtg minta tlg kat awk. And what, me is sad. Awk tak dpt tolong kita. Its okay. Mungkin dugaan dan bukan rezeki kita. Then the next time kita minta tlg lagi, awk still tak boleh tlg kita. Bukan tak cukup kudrat. Tp kita tahu awk saja bagi alasan.

Back to A,

Lately this few days , awk contact kita balik. Kita tanya kenapa ? Awk call kita kita malas nk angkat. Awak silap sebenarnya. Kita ada satu prinsip. Kalau kita tak suka, kita akan away. Selagi dan sejauh yang boleh. Buat apa tgk , kalau nanti kita yg sakit hati. Tapi, disebabkan kita tak smpai hati nak balas balik perbuatan awk kat kita ni , kita pun reply lah text awk. But not friendly like usual. Rasanya awak tak bodoh, dan awk perasan cara kita tu. Tapi, awk mampu je buat bodoh kan ? Alahai . Sakitnya hati kita.

Last but not least buat A , and another A,

Hope you guys bahagia together, wishing you very good luck in your future, business plan , media network , and so on . Kita dan A ada terikat dengan satu kerja , yang memerlukan dua kali trip penerbangan. Harapnya itu last dapat jumpa A, dan awk, double A, harapnya kita tak jumpa lagi. Tapi harap awk dpt ingat kita.


Isi hati,

Nadira Kushari.

3 comments:

Dkna Abza said...

pening baca.. heheee..banyak sangat A.. :)

boni kacak said...

nampaknya saya banyak salah ni.. sob2.. hahaha :P

luthfi said...

wahhh,,,pusing saya bacanya, tak paham2