=

Pages

Nuffnang

Thursday, May 16, 2013

[ Modelling ] Tersenarai as contestant Aku Barbie Idola, Indonesia .

Assalamualaikum. Di tengah hari yang indah ni, aku nk mintak jasa baik korang, mari lah sama2 kita like gambar aku yang terpilih dlm contest Aku Barbie Idola ni. Gambar yang berkenan di hati deme ialah :






Haa! Suke tak tgk gambar ni ? Thanks to MUA , Nur Anis yang bertungkus lumus siapkan aku malam tu, dan abg photographer , abg Dhani Fahrian ( nama sounds mcm indonesian but I believe he's Malaysian ) . Thanks for this lovely picture .

The thing is , korang rasa aku ni mcm barbie tak ? Barbie celah mana tu ? Aku confuse. Harap korang jangan tambah lagi keconfuse-an aku. Haaa . Manglish betul dah bahasa aku ni . Huhu ^^

Apa2 pun alhamdulillah. Bukan senang nak marketkan kita punya bakat ni kat luar negara. Even kat Malaysia pun bakat kita tak laku, kengkadang dipandang sebelah mata, kengkadang tak dipandang langsung. Haa . Apo lagi boleh dikato ? Rezeki tuhan bagi , terima je lah . Alhamdulillah ^^.

Pertandingan ni, diadakan di seluruh daerah Indonesia, and model yang terpilih pun not bad. Boleh goyah jugak kedudukan aku dlm contest ni. Huhu .

Doakan kemenangan aku taw ! Kalau aku menang, nanti aku belanja selected blogger gy tgk wayang . Excited kan ? hehe ^^ Nantikan update pasal Aku Barbie Idola , Indonesia . For those yg nk like2 gambar aku tu , boleh tekan gambar aku kat atas tu , atau pun klik kat SINI !

Love ,

NK .