=

Pages

Nuffnang

Sunday, April 1, 2012

Photoshoot , event dan fashion show for today .

Assalamualaikum wbt
Di pagi  yang indah ini , oh ha ! Its was 1st april man !
Smlm aku kena APRIL FOOL !
Bodoh betul .
Mcm ni , membe aku BBM aku ,
kata membe kitorang eksiden kat Mutiara Damansara .
Aku pun kalah la beruk yangberanak punya terkejut .
Bagai soalan aku tanye .
Aku mmg niat nak gerak pergi tempat kejadian sbb aku pun mlm smlm bertapak kat one utama tu smpai shopping mall tu tutup .
Bila aku suarakan niat aku nak pergi tgk membe aku kat tempat kejadian ,
nahh !
Baru dia gelabah . Ekikiki .
Last2 dia kata itu cma April Fool .
Haram jadah . Terkena aku . Tapi tak pe . Aku puas hati dapat kena kan dia balik . Hehe :p

Oh haa !
My APRIL activities are FULL bebeh !
Today , FULL !
Should be pagi ini aku sudah berada di tempat photoshoot .
Bhahha ^^
Inidetails photoshootnye . Hehe :)

Sumpah rase macam poyo gila sbb terpilih as 30 "JELITAWAN" by kak rozita . Alhamdulillah . Walaupon tak jelita , aku dipilih jugak . Hehe ^^ Untuk shoot kali ni , tak de call time so boleh datang pukul bape2 pun janji hari ni . TEMA ? PINK ! Okay yang ni aku FAIL ! Celah mana nak cekaw baju pink ? Dalam umah ni tak de baju pink selain baju adik2 aku yang 5-6 tahun tu . Aigoo .

Next event plak , ade event wondermilk kat uptown damansara . Invited by Tengku Noraishah . Wehoo . Thanks sayang . Yang menarik kat event ni , akan dapat cupcake free ! For eat-in only beb . Tak leyh bawak balik . Ullorghh serr ! Tapi tak pe . Ape gunenye bawak beg besar2 kalau tak seludup cupcake comel2 masuk dlm handbag ? Hehehe :P
Nahh ! Advert tak lawa sangat kann ? Tapi apa yang mampu menarik aku ke sini , ialah OLD BLOSSOM ! Hehe ^^ Butik ni bukak booth hari ni . Kat event ni lahh . Ohhmaii . Tak yah cakap ahh muslimah fashion2 ladies out there ! This shop is one of their fav icon kut . Dengan owner yang sumpah style ! Butik terletak di shah alam . Aku pernah smpai okay ! Mmg awesome :)

NAH ! tengok je dah tertarik kan ? ade lagi ade lagi ! Wehoo <3


Lepas pergi event ni , kena run pergi fashion show pulak . Sbb dah janji ngn kak Catriona Ross nak dtg . Dia pun semangat bgtaw suruh datang pergi amik tiket bagai . Waahh ! Badan aku memang boleh kerat 3 kak ! Hehe :P


Ramai pereka fesyen tempatan yang terlibat seperti Tom Abang Saufi, Zleqha, Hajaba, SeriKapas, Ammara Hijabi dan ramai lagi. Dian Pelangi juga ada sebagai pereke fesyen jemputan dan Hana Tajima dijadualkan hadir pada hari Sabtu(31st March). Pada hari Ahad ramai selibriti yang terlibat seperti Diana Amir, Azizah Ariffin dan ramai lagi. Dihoskan oleh Iqram Dinzly bersama Catriana Ross.

Hmm . so now i was think to devide myself into 3 . Photoshoot , Event , and Fashion show . Eh boleh tak aku duplicate diri aku mcm dlm cite matrix reloaded tu ? Wahhh ! Kan bagus kalo Malaysia boleh cipta teknologi secanggih tu . Huhu . dah2 . Itu je kut ? Gmbar2 aku hari ni , later aku up ! hehe <3

Assalamualaikum . Ilalliqa' .


1 comment:

luthfi said...

wah..wah!!sibuk terusss