=

Pages

Nuffnang

Thursday, October 27, 2011

Deactivate FB boleh selesaikan masalah ke ( ini dari sudut pandangan aku )

Assalamualaikum .
Hee ^^ So ari ni topik kita , Pasal deacctivate FB .
Yo lah , bebudak skang kan suke je deactivate pesbuk tu bila ade masalah ke ape ke .

Takut nak face problem kau ke hape ?

Nah! Meh cini aku tolong jawabkan soalan2 yg ade dlm kepala otak korang tu ,
yg mcm najwa latif nanyi tu :

'banyak persoalan yang berada di minda 
banyak tanda tanya dan juga kata kerja
otak kata jangan hati pula kata ya 
hati tak menentu adakah ini cinta '

nah ! Mesti korang tertanya-tanya ,
what was happen actually kan ?
Tadaaa !
Jawapan kepada persoalan kenapa lah bebudak skang suke deac facebook dorang ialah ..

jeng .. jeng .. jeng ..

hee ^^
Bukan nak lari dari masalah ,
tapi tak nak semakkan kepala dengan masalah .
Iye , memang la kat facebook tu kita ade ramai kawan ,
tapi bukan semua kawan ade dengan kita mase kita perlukan dorang .
Lahh , tengok dalam real life pun boleh kan ?
Contoh alam nyata dah ada . kenapa perlukan contoh alam maya ?

Acecece .
So , berbalik kepada tajuk aku ,
DEACTIVATE FACEBOOK tak boleh selesaikan masalah TAPI boleh HOLD masalah tu :)

Contoh paling baik , jadi kat member aku ni ,
baru je lepas ckp fon ngn dia tadi . haha (**maaf wey , aku siarkan pengalaman ko nih ). hee :D
Alkisah dia ni kena kacau ngn ex dia .
Last2 dia punya otak dah serabut sangat, dia deactivate facebook .
Nah , skang ni pompuan tu cuma boleh kacau dia kat fon jea .

Tadi pun dia kata dia malas nak contact pompuan tu dah .
Ye la , contact la tara mana pun ,
last2 nnti gaduh jugak .
kalo contact hari2 , hari2 gaduh .
haha :P

Dude , kau dah besar panjang kan ?
Tadi aku dah nasihat ko cikit , so pndai2 lah kau ye ?

Oh well , kalau korang nak tawu sebenarnya aku pun pengguna FB yg akan deac acc bila ade masalah .
Bukan apa , kan serabot tengok semua benda tu ?
Baik deac . Tak tengok . Tak sakit hati . Tak de sape rugi .
Kan kan ?

Lots of love ,













Nadira Kushari.