=

Pages

Nuffnang

Monday, March 1, 2010

Sheikh Amer Asyraf !!

Anak lelaki sheikh suhaimi ! waah .. aku rindu kau la beb ;D
rindu gila .. dlu2 , kau suke ejek aku , then aku ejek ko balik .
haha . oke guys , aku start kenal mamat ni mase kat kem ;)
Summer camp . kat kuala woh , 25.07.2008 smpai 27.07.2008 .
best kowtt !! memule , kat dalam bas lagi dah nmpak mamat nih .
alamak , hensem nye ;D . hehe . then , bila dye naik bas , dye dok depan aku . yeayy!!
hehe . nk tgk gmba mase dlm bas ? ni ha !
ha , nmpak gurl kat belakang dye ? yg nmpak kening je tu ? ha , tu aku lar ;D
hee.. amer wat muka NERD! haha . gila comel ;)
oke , dlu2 , lepas balik dari kem tu , mmg gila2 punya contact la .
tiap2 hari mesti ade comment kat myspace tuh .
tak ley lekang . haha . mamat ni susah cikit nk text kat fon .
kengkadang dye tak malas , dye balas la . kengkadang , rase budak ni ngek pun ade ;D
tapi ko tetap the best la amer ;) nakal kau aku tak ley lupa ! haha .
oh ha , smlm msj ngn amer , tanye kabar , mcm2 la aku tnye .
then , mmg berjela2 lah jwpn dye . haha .
tnye dye , apply UPU mintak course ape ?
jwpn dye ; 'aq mntk mechanicl engneeng ps2 arctectural n mcm2 ar .. '
aku suggest kat dye , aeronautic engineering , last2 dye ckp ape tawu ?
'haah , btol gak . ' itu je . haisyh budak ni . sah betol ngek !
haha . last but not least , AMER , AKU RINDU 'QIAMULLAIL ' KAW ! hahah .

pstt ; he's in blue ;) . gmbr ni mase kat kem . last day kat kuala woh , perak ;D

1 comment:

[F]arHana said...

owh..en.amer ni..
ok2 :PP