=

Pages

Nuffnang

Tuesday, March 23, 2010

happy ;)

haha .. first time , aku nampak kau kat kenduri abg hafiz ;)
hee .. suka tengok kau senyum .. =D lepas mintak tolong farhana soh carikan kau kat facebook , lastly aku yang jumpa kau oke ?
FARHANA , I FOUND HIM BY MYSELF ;D
haha , ni yang aku nak blagak ngn kau ni farhana ;)
oh oh , pasal that guy ;)
kau buat aku senyum sorang2 taww !!
bak kata kak siti , ha .. dye dah angau dahh .. haha ;D
aku tak ley lupe muka kau doe .
sebabnye , muka kau macam AMRI la weeyy .. hee .. ingat muka kau , teringat muka amri . gahaha .
oh , amri , jangan marah arr ??
tapi muka kau mcm muka dye doe .. kalau kau tengok dye , sumpah kau terpegun ( gahaha)
oh oh , that guy ;)
dye ni peramah taw ( tu yang farhana cakap ) , suka kucing ( tu yang aku nmpak ) ;D
mana aku tawu ?
mcm ni ..
pagi sebelum abg hafiz punya majlis start ( yang pada ketika itu farhanaizra dan konco2nya sedang nyenyak tidur , dibuai mimpi indah , entah2 dah smpai LONDON kowt ? haha ) , aku kena buat bunga telur sebab mak cik ILA paggil aku tok settle kan benda alah tu ..
aku sgt ngantok dan terpaksa bersengkang mata tok settle kan benda2 tuh . haha ..
then then , abg hafiz bising2 la kat luar tu .. aku pun ape lagi , sebok la nak tengok . haha .
rupa2nye , membe dye yang 3 orang tu datang . hee ;D
dye ade skali doe . oh , dye dari mlm semalam lagi dah datang . hee ;D
mase dye tengah makan , aku tenga buat keja , dibantu ole cik farhanaizra yang baru bangun tido dan still dengan muka ngntoknya ( tak lawa ;p)
masa dye tenga makan tu , sebok la kucing farhana ni kacau dye makan .
mintak2 keropok kat dye ..
dye ape lagi ? angkat la pinggan keropok tu , keatas , ketepi , kekanan , ke kiri , haha .
part tu , adalah sama dengan malam semalam where kucing tu datang mintak keropok kat kitorang . haha .
lepas settle je bunga telur , dye balik ..
oh ha , aku sempat jenguk dye kat tingkap ;)
lepas aku siap melaram baju kebaya yang mak aku baru siap jahit pagi jumaat ( kenduri ari sabtu kay , ke esokkan harinya ) hehe ;D
aku nmpak , mcm dye dok senyum kat aku ;D
haha. perasan betol . tapi rasanya , dye betul la senyum kat aku .
wee ;D
of , fasal FB ...
dye dah approve aku kat fb ;D
yeay ..
thanks doe ;)
tapi aku sedikit kuciwa , sebab kat status kau menunjukkan kau tak single .
haha .. kena la aku cari orang lain .
tapi kan wey ,
kalau kau single cepat2 bagitau aku taw !!
aku nak ngorat kau !!
haha ;D

THAT GUY DLM ENTRY INI ADALAH .. A...S.....S...(kalau betul tu nama kau lahh )
haha .. kau adalah sama umur dengan abg hafiz ;)
hee ;D



ENRTY INI DITULIS DALAM MOOD ; angau terlebih , mimpi , flash back minda and so on la .. yang membolehkan aku teringat kat kau ;) walaupun kau tak hensem ( hehe .. sorry beb ) tapi kan , aku suka tengok muka kaw ;) kan aku dah ckp .. aku ni dlm mood angau kat kau .. haha ;D

No comments: