=

Pages

Nuffnang

Thursday, March 11, 2010

RESULT SPM



oke. alhamdulillah ;) dapat result yang menggembirakan aku . hee;D walopun aku tak dapat mcm cousin aku yang sorang tu(psst.. dye mmg pandai gila ! ) , tapi aku happy sgt ;)
sbbnye , aku tak expect pun bole lulus BM .hahaha . dulu , masa exam , lepas anta paper Bm je , terus dah confim ,mesti fail punya , semangat semua dah hilang . Naseb baik ada kwn2 yang tulun pujuk , tulun tenangkan ;D hee. thanks korang . oh ya , wat semua follower blog aku ni , yang setakat ni dalam 35 orang , hee, tahniah la tok SPM korang , walo ape pun yang korang dapat ;D


okay , skang , mase tok busy memohon , click-click sana , click sini . hee ;D tok masa depan of course , apply UPU yang entah dapat entah tidak . orang tua cakap ( walopun kengkadang tak betul , hehes) , kita jangan mengharap sesuatu yang tak pasti . nnti sudah nye , sakit hati .. hee. tu mak aku ckp la . thank god ( in other word, ALHAMDULILLAH) , aku tak harap yang bm aku lulus, tapi last2 lulus . hee . betol la ape yang kak siti ckp . slalunye , yang berdebar-debar tu la takkan jadi pape . Erti kata lain , everything is ok lah ;D

haha. next week onward , i'm gonna be really busy . tak tawu dapat update blog ke tidak . yo la . cuti skola kan ? weekday keja , weekends dah ada orang tempah ( i mean , kne jadi bentara lah , kne teman gy pesta buku lah, haiyoo .. mcm2 woo ) . nak tawu , dulu mase sekolah , tak de nye nak rasa hidup mcm ni . cuti skola ? dok umah okay ? jangan nak ngada2 keluar . oh , skang ni sangat bahagia woo . nak keluar bila ? cakap je . heee ;D

okaylah . today dah post 2 entry kan ? cukup kowt ? tapi rasa mcm tak cukup je . hee . mampos la korang nak baca kan kalo aku tulis bnyk2 ? Hehee ;D thanks for reading ;)

**syafixx , aku tak sempat nak tulis pasal ko . anti aku free ,aku ade mood , aku cite pasal ko okay ? Bnyk sgt nak cite . hehe ;D


No comments: