=

Pages

Nuffnang

Thursday, December 18, 2008

syai kecewa?

oh ya!sape tak kecewa dow..cap jatuh,then orang amik cam tu je! selambe badak dye je amik hak orang..eeeiiisyyyhh..sian syai..btw,tadi gy kedai gitar kat ou..guitar collection kowt name kedai tu..sangat best kat kedai tu..kami beli pick kat citu..then tny pasal beg tok gitar aku uh..boley tahan murah dari yamaha.kat yamaha,beg rm65 cam tu...kat guitar collection,bru 49 nk dkt 50...then,kami tny gak ape beza classic ngn acoustic..then,abg tu boley agy mainkan satu lgu...gune gitar classic n acoustic..best gila! syok bgt abg tuh!sporting gila! gahaha... bile balik tadi,ckp ngn abah yg kitorang beli pick..pastu abah marah. abah ckp:

abah; nape tak tukar tali sekali?
aku:boleh tukar kew?
abah;boleh la..kne tukar tali tu..dah lame sgt..
aku:owh.ok nnti angah tnye syai mcm mane.

then,aku pown kol la syai n syai pun terangkan la psl gitar aku tuh..hahaha..agak unik..n agak klasik care percakapan die..act tyme aku kol dorunk tadi,dorunk kat cineleisure..outing wif dyrah mybe..sape taw?BFF aen?huhuhu...btw,syai..saba erk.. cap tu ok lagi..jgn mcm aku dah la.. hilang jeans kat umah sendiri. aarrghh..benci la nk ingat hal tu. ##@@$$%%** punye pencuri.Kalu dah miskin sgt,bwat la care miskin. Yang nk amik orang punye jeans tu nape? Houh. aku benci kaw!

No comments: