=

Pages

Nuffnang

Tuesday, December 2, 2008

kini kembali..

act aku baru lepas bce syairazi nyew blog yg ke3..hahaha...bengong tol..bape puluh blog ko nk ade ar?hurm..ayat dye?still cam tu gak..nk taw,gy ar bace sendiri kat blog ke-3 dye
http://nota-kehidupan.blogspot.com
act aku tataw ape nk cment kat blog dye uh..ha..dlm kul 11 tadi,aku kol naQ,saje je nk tgk dye dh bgun kew blum tyme uh..dlm bape saat tunggu,ade satu suare..dlm hati aku...
1-macam dye
2-nape suare dye lain macam?
last2,aku wat kesimpulan aku sendiri yg dye baru bgn tido..hak3..act aku kol dye tdi pun ade hal penting psl projek design kitorang.projek ni bukan melibatkan aku ngn naQ jew,tapi melibatkan Tengku n Syairazi skali..Tengku act as designer,aku?mesti la manager! hahahaha.. naQ as a banker,hal duit sume dye pegang! n Syairazi,act as a web manager. ok la tu aen? Daripade tak de wat pape yg berfaedah,baik wat projek ni..Dapat duet wooo!!Hahaha..oh ya!aku ade cerite kat adeq aku yg kecik ni,aina qistina(4 tahun) pasal dorunk...Nak taw gelaran ape yg adeq aina aku ni bg kat dorunk?
1-Kak tengku cantik!
2-Abg naQ the lion(pengaruh cite madagascar doe)
3-Abg Razi the tiger(pssst...aku tataw asl dye pgl ko tiger weyh!)
lawak nk mampos..setiap kali dye bukak fon aku,bile dye nmpak muke syai,dye kan ckp..
"angah,ni tiger aen?"kalu naQ lak,"angah,ni lion yg move it2 tu kan?",kalu tengku lak,"angah,kakak ni cantik la!" hahaha...lepas jew tgk gmba dorunk bertige uh-mesti payah aku nk dpt fon aku balik dari dye..aduyai..aku tataw la ape yg dye berkenan sgt ngn dorunk ber3..
hurm...

No comments: