=

Pages

Nuffnang

Saturday, April 23, 2011

wey , ko tak penat ke cakap ??


tak penat ke cakap weyh ??
Aku yang dengar ni pun dah penat tawu ??
Aku ingat dah bukak chapter baru , tak sangka , ko still dok bawah tempurung tu lagi .
Ko nak upgrade diri ko dari dalam tempurung tu .
Hahahhaa :P Funny ! Ade ke orang pernah bwat mcm tu ?

aku nak pesan kat sini ,
BOLEH TOLONG DIAM TAK ?
mulut tu , pong pang pong pang bercakap .
naik letih aku mendengo nye .

ADE PAHAMM ?
tak puas hati ape , meh cini .
JUMPE CAKAP DEPAN2 LA WEYY !
PENGECUT !
PANDANG MUKE AKU PUN DAH TAK BERANI !
ape hal ?
tak puas hati ape ?

Aku dah taw semuanya .
Walopun bukan dari mulut ko , 
aku taw dari mulut orang lain .
Thanks  , bwat aku mcm ni .
Aku appreciate sangat2 . 
Mak aku dah tegah aku dari kawan ngn ko sebenarnye .
Dri tahun lepas lagi . 
Aku tawu ko syg aku ,
ko nak aku gy balik kat ko .
Aku nmpak jugak , ape ko dah wat kat aku lepas 
mak aku ckp jgn kawan ngn ko ..


SORRY TO SAY .
Aku akan ikut cakap mak aku . Sebab mak aku lebih mengenali aku 300%.
Ko ?? Ko nak aku gy balik kat ko kan ??
SORRY !


AKU TAK BODOH MACAM YANG KO SANGKAKAN !


. : D : .

No comments: