=

Pages

Nuffnang

Tuesday, February 15, 2011

entry untuk dea

**entry penuh emosi yang berduka lara , berdukacita , dan yang sekufu dengannya .

Aku tak kisah .
Tak pe la semua nak syg dea .
dlu , sbb aku pun syg dea .
Kita tak ley nak sekat kasih sayang yang ada dalam diri kita kan kan ?
tapi , itu dulu .
Skang , dea dah tak peduli kan aku :'(
Dea dah jumpa ramai orang baru dlm hidup dea .
Dan tetibe mereka jadi rapat .
Dan aku ?
Dipinggirkan :'(
Tak mcm dulu . Kitorang sangat rapat kowt .
Siap ckp i love you , and so on .
Skang ? nak dengar dea ckp rindu pun payah .
Da banyak2 kali aku ckp , aku rindu kat dea .
Dea buat bodoh jea . Ha , FINE ! Aku sedar aku ni sape .
Datang tiba2 dlm hidup ko .

LFE KO , LIFE KO .
aku ta na masuk cmpur . kang masuk cmpur , gaduh plak kan ?
Yang pasti , aku dah agak bende ni nak jadi .
Terima kasih , sudi muncul dlm hidup aku .
Dan wat aku bahagia seketika .

3 comments:

Aisyah Sheikh Abdullah said...

untuk dea tu untuk amirul hadi ke??? :))..
sy xsangka die penah ade exgf yg cun mcm awak.. and kalau nak dibandingkan dengan sy, memang jauh beza...

Nadira Kushari said...

eh laa ?
itu mirulkah ?
haha :P
tacing la tu bace entry nih ?
haha ^_^
EXGF ?
oh goshh . u know him better kan ?
Sy cun ? heh ? rabun ke ape ?
Awk tu yg cun , ckp sy .

Aisyah Sheikh Abdullah said...

dyra ni kan..
xdek tacing2 nye..
sentap je..
hehe.. xdek lah.. grau je syg..