=

Pages

Nuffnang

Thursday, October 14, 2010

berita terkini tentang seorang budak comel =)


14-10-2010, Melati , ICT, Balik Pulau, Pulau Pinang- Assalamualaikum dann selamat sejahtera . Di sini saya ingin melaporkan bahawa seorang budak comel yang bernama NUR ATIQAH NADIIRAH BINTI AHMAD KUSHARI telah dijumpai dalam keadaan yang sangat sebok . Saya ingin menemuramah beliau namun, ini sahaja laporan yang saya dapat dalam sesi temu ramah yang berlangsung selama 1 saat . hee ^_^

Saya : Assalamualaikum
Atiqah : Wasalam . Nape ye ? Sy sebok ni . Tolong cepat cikit uke ?
Saya : Apa aktiviti terkini cik sekarang ?
Atiqah : Ouh , sekarang sy sangatlah sibuk menyiapkan tugasan2 sy kerana sy bakal menamatkan semester 1 uitm sy . Jd , mmg sepenuh masa sy adalah pada tugasan .
Saya : Bagaimana pula dengan boyfriend cik ? Adakah cik melayan beliau ?
Atiqah : Ouh semestinya , namun , sy hanya msj dengan beliau pada waktu2 yg sy free shja . Berikutan kerja sy yg terlampau bnyk smpai muka sy pun ta nmpak ats meja tuh . hee ^_^
Saya : Ada tak aktiviti seperti event besar yg melibatkan cik dlm waktu terdekat ?
Atiqah : Ouh , skrg sy terlibat dengan sebuah event yg agak besar lah . ala2 moto gp tuh . haha ^_^ . Event ni akan berlangsung kat USM . Ade ape2 lgi ? I'm rushing to my class =)
Saya : ouh , ta de ape2 dh . terima kasih .


Berikut adalah hasil temu ramah , seperti yg anda semua sedia maklum , cik atiqah tersangat lah bz sekarang . So , korang2 sume jgn la tacing2 ngn dea yep ?
hohon ^_^


nota kaki GAJAH : Maaf , tiada lagi entry warna warni selepas ini . toink toink ^_^

No comments: