=

Pages

Nuffnang

Saturday, August 21, 2010

Hungga - Hungga kat AIRPORT

waahh . cite semalam ni best nih .
haha .okay , at the morning , aku mcm biase lah ,
terbangun lambat sebab
CUTI . hee :D

till tengah hari , aku dok kat rumah mak njang aku kat BAYAN LEPAS , PULAU PINANG .
then , dlm pkul 3.30 , dpt msj dari oshin , enot yg dorang nak keluar dh dari LIKLAU ( BALIK PULAU ) . aku pun , lex2 ar dlu derr . bas dari liklau slalunye lmbt nk smpai pekan bayan lepas . tapi smpt la bgtaw dorang yg kalo dh nk smpai teluk kumbar , text aku . last2 , dpt text dari mereka , mereka dh smpai teluk kumbar . ape lagi ? aku pun rushing2 lahh .. nak smpai ke bus stop tuh , agak jaohh woo . kne lalu jalan kampung :(ishk3 .. okay .. dh separuh jalan , kak mah bawak basikal . carry aku yang berat nih . haha ;p berpuluh kilo lah jugak . hee ^_^nmpak je kering , tapi , tulang besi WOO !! Bak si iron man tuh . ha, mcm tu lah aku ;)ngee n_n hah , lpas dh smpai pekan , tunggu la bas .

bajet nak naik bas yg AINUR , OSHIN dengan SUHA naik , dari jaoh aku tahan . pastu , bila bas dah dekat pun aku tahan . boleh tak ?DRIVER BAS TU TAK NMPAK AKU TAHAN DYE ?bangkaii ayam btol ! bapak geram gilaa ahh . dan terima kasih lah , AKU DH TERLEPAS BAS . nak tunggu bas lagi satu ? itik beranak pun takkan adew nye . huhh ! benci pak cik bas tuh . benci pak cik bas tu . agak2 la cikit pak cik , bawak bas pun maw pakai speck mata hitamm kew pak cik ?? patott ah ta nmpak aku tahan bas tuh . husyh .. sedih gilaa ahh .

oh , okay2 .
then , aku mintak kak mah hantar aku gy sungai nibong . nak cek tiket bas tok 27.8.2010 . cek2 , da habis ;(aku pun .. ape lagi , kesedihan la kejap . then kami berempat decide nak gy airport . then kami keluar lah , tunggu bas , gy airport . huhu ^_^

then , smpai lah kat AIRPORT . Gy jalan2 , cek plane schedule , aku punye flight kne delay . haha ^_^ ape lagi , hungga2 tngkp gmbarr la . kitorang kan allergic teruk pada camera . asal ade camera jew , keluar arhh posing mautt yg tahap vampire pun terliurr tengok kitorang . haha ;p
ni lah hasilnye ;p


weyh , lepas tu dengan perut lapar , kami gy usha MENU kat KENNY ROGER'S ROASTER , bajet cam nak makan kat citu , tapi last2 aku dpt kol dari mak aku yg aku kne balik rumah tyme tu jugak . mean , tak jadilah kami berbuka kat citu . Sebenarnye , iman dah goyang tyme ushaa menu tu . haha ^_^

Finally , kitorang beli makanan buat bungkus , untuk berbuka puasa nnti :)

No comments: