=

Pages

Nuffnang

Saturday, July 17, 2010

maaf

asslamualaikum w.b.t

salam sejahtera . maaf .
entry kali ni bukan lah entry gila2 yang kalian nnti kan .
entry kali ni ,
aku tuis dlm mood sedih , stress , tension , menyampah , dan segala perasaan yang tak patut ada dlm diri lah .
first come first , aku ingat pesan mak aku ,
aku dtg cini nak belajar .
then , tak perlu terjebak dlm percintaan ( this thing tak boleh janji ah , kalao dh tertulis kat luh mahfuz mcm tu , nak wat mcm mane aen ? ) .
then , mak aku ckp , jgn wat sesuatu yg tak patut .
oke . yang ni mmg aku tak wat . tapi ntah mcm mana ,
aku terlibat dlm satu hal ,
yg freshly happen at collage .
sumpah mcm siot .
UGUTAN !
bukan aku je dapat , feeza , syikin , eyna , zana , firdaus , n faris pun terima jugak ugutan .
ya allah .
aku tahu ade hikmah disebalik segala peristiwa yang berlaku bulan ni .
tapi kenapa , kenapa kau tunjukkan kat aku waktu2 genting ini ??
di sini , aku keseorangan ,
tanpa aisya ( pendengar setia ku ) , tanpa haikal ( orang terpenting dlm hidup aku ) ,
mereka tiada !
aku now , otw nak approve photography course kat segi collage .
huh (keluhan berat nih ! )
ya allah , kau permudahkan lah segala urusan dalam hidup ku ,
fil dunya wal akhiratt .

No comments: